DEN NORSKE KIRKE

Vegusdal Kyrkje
Birkenes kirke

Shakers program våren 2024

Velkommen kl.19 første fredag i måneden i bomberommet på Herefoss ungdomsskole!

??2 februar (OBS ?? Kl 20-22 denne gangen)
??1 mars
??5 april
??3 mai
??14 juni (ikke 7. juni pga Fjordbrøl)
Kl 19-21.
Fra og med 5.trinn og opp??
Det gleder oss at flere kommer på Shakers, og i den forbindelse er vi avhengig av hjelp fra stor ungdom/voksne hver av kveldene fremover. (25 besøkende før jul var litt hektisk for en voksen og en ungdom) Men sabla moro??
Frode, Liv Torunn eller Cecilie kan kontakte en voksen i forkant av hver Shakerskveld- vi håper dere kan stille opp??

Vi handler inn lokalt fremover til kveldene, OG vi produserer også flere verdikort pålydende 100kr, 200kr og 350kr. Mange under 15 år kan ikke vippse til Shakers og ved bruk av slike verdikort vil det bli litt enklere for oss å holde oversikten når køen på 17 milkshakes er under hektiske forhold??

Men- det er fortsatt og selvsagt lov med cash og Vipps til den som er ansvarlig for Vipps pr kveld om du ikke kjøper verdikort ??
Vi kjører på utover våren med milkshake og annet kioskdigg, konkurranser og litt aktiviteter.
Vi gleder oss til oppstart????
Ses! Hilsen lederne!

Publisert av: Helene Horverak den 01-02-2024